کیان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 5 مهر 1394
بازدید : 473
نویسنده : آوا فتوحی

Babak Kian

عاقبت یک شب تو را من در بغل خواهم گرفت

از لبانت کم کمک ، شهد و عسل ، خواهم گرفت

تا بخوانم من برایت تا سحر ، ده ها غزل

از نگاهت سوژه ی ده ها غزل ، خواهم گرفت

جای لب های تو خواهد ماند ، بر لب های من

شک نکن یک بوسه چون ضرب المثل ، خواهم گرفت

بعد از آن بوسه به چشمانت نظر خواهم فکند

برق چشمان تو را ، عکس العمل ، خواهم گرفت

یا خودت اقدام عاجل میکنی در بوس بعد

یا خودِ من بعد ِ یک ضرب العجل ، خواهم گرفت

صبر اگر باشد عقیق سرخ گردد ، سنگ سرد

من صبورم ، بوسه ام را بی جدل ، خواهم گرفت

گرچـه با تو صادقــم امروز ، گر لازم شود

از تو من یک بله با مکر و دغل، خواهم گرفت

عمر اگر چه تنگ و دلسنگ است این دادار دهر

مطمئنم سهم خود قبل از اجل ، خواهم گرفت

با دل سنگ فلک حتی اگر پایم شکست

لنگ لنگان شانه ات با پای شل ، خواهم گرفت

دور گردون گر بهم ریزد ، به تو خواهم رسید

سیل باشد یا که زلزال وگسل ، خواهم گرفت

داد مارا گر ندادی ، داد خواهی میکنم

داد خود از لاهه بین الملل ، خواهم گرفت

عمر خود را من ، به پای عشق قربان کرده ام

شاهد این ادعا ، اهل محل ، خواهم گرفت

خالق یکتا اگر با بنده همراهی نکرد

بعد از این من دست به دامان هـُـبَل ، خواهم گرفت

گرچه امروز این گرفتنها فقط حرف و هواست

عاقبت کام دلم را در عمل ، خواهم گرفت





:: برچسب‌ها: دل , بابک , سنگ , برق , چشم , لب , بوسه , غزل , سحر , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اگر که سن را عروس بدانیم و اندیشه را داماد این زفاف را اویی می شناسد که حافظ را بستاید (گوته)

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

RSS

Powered By
loxblog.Com